penis,sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Vis man onanerer og har sex mange gange, med forskellige piger om ugen vil de betyde noget få min penis altså at den ikke vil vokse mere. nogle gange går det ondt i mens eg har samleje

Svar:
Hej Anonym
Nej...mængden af sex og onani har intet med om din penis vokser eller ej.
Hvis du ind imellem oplever at det gør ondt når du har sex, kan det skyldes at hende du er sammen med ikke er våd nok. Altså hvis hun ikke er ordentligt tændt og derfor er for tør i skeden, inden I går igang.
Giv Jer god tid til at kæle, kysse og nusse hinanden inden selve samlejet så hun bliver rigtig tændt og hendes krop automatisk producerer det "glidemiddel" i skeden som gør det noget lettere at have sex. Alternativt kan du også overveje at købe noget glidecreme på apoteket som kan hjælpe lidt på vej.
Det kunne også være at der ganske enkelt er tale om at din penis trænger til en lille slapper. Hvis du har sex og onanerer meget ofte slider du selvfølgelig på huden som er meget tynd på penis. Og så kan du godt opleve en nærmest brændende fornemmelse lidt ligesom hvis man får en hudafskrabning, mens du har sex. Men giv "sjoveren" nogle dages hvil, så er du hurtigt ovenpå igen.
En sidste ting jeg kunne komme i tanke om er hvis du har problemer med at trække din forhud helt tilbage, men så tænker jeg at du ville opleve at det gjorde ondt hver gang du har sex og ikke kun ind imellem.
Så til sidst. Du kan have al den sex du har lyst til og onanere ligeså tosset du vil. Det ændrer ikke noget for størrelsen...men engang imellem kan det måske være meget rart for penis med en lille pause.
Mange hilsner
Niels-Christian