penislængde

brevkassespørgsmål

penislængde

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

hej, min penis er 6cm når den ikke er stiv, og 7 når den er. er den for lille eller? hilsen M

Svar:

Hej M.

Din bekymring er noget jeg tror mange teenagedrenge har, men bare tag det roligt...

Du er 13 år, og kun lige begyndt at udvikle dig. Igennem de næste år indtil du fylder 18-20 år vil din penis kunne vokse meget. Så det er ikke fordi du er færdigtudviklet endnu. En gennemsnitlig færdigudviklet penis måler i gennemsnit 13-17 centimeter. Til sammenligning er en fuldt udviklet skede 9-11 centimeter lang. Det vil også sige at den nemt kan være kortere når pigen er under 18-20 år.

Så jeg mener som sagt ikke du har noget at bekymre dig for. Der kan ske meget på kort tid, og selv hvis der ikke gør, synes mange piger at det kommer an på bredden og ikke længden.

Jeg håber du kan bruge svaret, ellers må du skrive igen...

Med Venlig Hilsen

-Sune