Penisforstørelse

brevkassespørgsmål

Penisforstørelse

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Oprettet 9 år 3 måneder siden

hej med jer.

Jeg sad og så porno da der popper en reklame op for gratis penisforstørele.

(jeg har ikke en stor pik og det har jeg været ked af i længere tid) så jeg læste reklamen som skrev at der var de to midler (Titanium Pro X og ADrenalast)

som når man kombinere dem, at de skulle få pikken til at vokse ! Passer det ?

her får i et link til den side jeg fandt midlerne på !!! ;)

Hilsen den fortvivlede 16 årlige

http://www.get-huge.com/3012gfgggf454.php

Svar:

Hej fortvivlede dreng

Du er meget meget langt at være den eneste dreng på din alder der er ked af pik størrelsen. Det er bare en tanke der ofte fylder rigtig meget og det kan jeg sagtens forstå. Særligt hvis man ser porno kan man få en idé om at ens pik skal være på størrelse med en halv arm hvis den skal være "god nok". Men sådan er virkeligheden bare slet ikke. Nogle af de der kæmpe pikke som man ser i porno ville langt de fleste almindelige piger der ikke får penge for at lave porno nok være lidt kede af hvis de skulle have sex med, for de er jo helt unaturligt store og jeg tænker at det faktisk ikke vil føles rart for langt de fleste piger/kvinder.

Men lad mig lige starte med at sige at en helt almindelig pik er mellem 12-18 cm når den er stiv, og den er færdig udviklet når man er ca. 20-22 år. Så der kan altså ske en hel del endnu for dig. Nu skriver du ikke noget om hvilken størrelse din pik har. Måske er du allerede nu indenfor de 12-18 cm, og så er du jo allerede præcis som du skal være. Og så kan det selvfølgelig være at den stadig kan nå at vokse inden du er færdig udviklet.

I forhold til de her midler så kan jeg helt klart og tydeligt sige NEJ...de virker ikke. I bedste fald mister du bare nogle penge, hvilket jo kan være ærgerligt nok i sig selv. Men det kan også sagtens være at midlerne er direkte skadelige, så jeg vil helt klart opfordre dig til at lade være med at afprøve dem.
Og det handler ikke kun om de her midler. Jeg vil sige det helt tydeligt. Der findes INGEN midler der kan få din pik til at vokse. Nogle plastikkirurger tilbyder at lave en operation der kan gøre pikken enten længere eller mere fyldig, men der findes desværre alt alt for mange frygtelige eksempler på hvordan mænds pikke er blevet ødelagt og helt ubrugelige til sex efter sådan en operation så det tænker jeg heller ikke rigtig er en mulighed.

I sidste ende er der ikke andet at gøre end at have tålmodighed og se hvordan det ser ud når du er færdig udviklet i starten at 20 ´erne. Som jeg er sikker på at du vil erfare så er størrelsen på pikken meget langt fra at være afgørende for hvordan man har god sex. Du skriver ikke noget om du har erfaringer med sex. Men sex handler om meget mere end størrelsen. Det handler om hvordan man bruger sin pik, sine hænder, sin mund, sin tunge og så selvfølgelig om alle de følelser der er mellem dig og den du har sex med.

Vi mennesker er skabt forskelligt og der er ikke to der er ens. Løsningen på den følelse du har at at være ked af din pik størrelse ligger ikke i at gøre noget ved størrelsen (for det kan du ikke) Men det ligger i at acceptere dig selv som du er. For du (og din pik) og god nok og præcis som du/I skal være.

Bedste hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål