Penis trækker sig ind mod mave ved sædafgang
brevkassespørgsmål af
Hjælp
16 år
Hej Cyberhus.dk
Jeg har prøvet at onanere, og jeg syntes, at det var meget dejligt. Det gav en følelse ligesom afslapning bagefter i kroppen. Jeg er dog stoppet med det nu, fordi jeg blev lidt bange for, at der skulle ske noget, da jeg gjorde det.
Når jeg skulle onanere, og min sæd ville komme ud af min penis, så inden at det ville ske, så trækker min penis sig tilbage og ind mod maven. Det er som om den sætter sig fast, og det føles ret ubehageligt, men efter nogle sekunder så kommer der sæd ud, og det hele er som før.
Er det normalt, at ens penis skal gøre det, når der er sædafgang?

Svar:
Hej med dig
Det lyder som om det du oplever er helt normalt. Naturen har indrettet "systemet" sådan at sædafgangen har til formål at skyde sæden afsted med så meget kraft som muligt, for at sikre at sædcellerne har en chance for at nå op til kvindens æg og befrugte det. Det lyder som om du oplever at din penis trækker sig sammen, når du kommer for at kunne skyde sæden afsted. Det er helt normalt og der er ikke noget farligt ved det.
Det er fuldstændig almindeligt og normalt at onanere, så hvis du har lyst synes jeg bare du skal fortsætte. Det du oplever her er i hvert fald ikke noget farligt.
Mange hilsner
Niels-Christian