Penis størrelse

brevkassespørgsmål

Penis størrelse

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 8 år 8 måneder siden

Hej Ch

er det normalt at have en pik størrelse på 17 stiv, 10 slap og 10 omkreds

ps er 15 og er omskåret

Svar:

Hej med dig.
Jeg kan godt forstå, at du er nysgerrig på om din størrelse på din penis er helt normal. Det er et spørgsmål som de fleste drenge nok stiller sig selv på et tidspunkt.

Det er svært at sige, hvad en helt normal størrelse penis er, men ud fra hvad du skriver, så lyder det til at din penis har en ganske normal størrelse. Der er mange undersøgelser, som har forsøgt at konkludere på, hvad den normale størrelse penis er, og der er mange forskellige resultater. I følge sexlinien.dk så har 90 % af flere eller alle mænd over 18 år en penisstørrelse i stiv tilstand på mellem 10 og 20 cm, men den kan godt være større eller mindre. Som de tal også indikerer, så er der rigtig stor forskel på størrelsen. Men der er ikke en rigtig eller forkert størrelse. Det vigtigste er, at du er glad for din penis. Jo mere du accepterer dens størrelse jo større mulighed er der for, at du kan få et godt og afslappet forhold til den. Hvis du har det, så er det nok også lettere for dig, at få et godt sexliv, da du ikke vil spekulere på, om den nu også er normal.

Det er også helt normalt at sammenligne sig med andre drenge, måske er det noget som du selv har prøvet. Og i forbindelse med det, er det også meget almindeligt, at blive lidt usikker på sin krop, og om den mon er som den skal være. Hvis du har flere spørgsmål eller er nysgerrig på andre ting der har med sex at gøre, så kan jeg anbefale dig at besøge sexliniens hjemmeside, som du kan finde her.

Jeg håber, at du kan bruge mit svar.

De bedste hilsner Pernille

PernilleBs billede
Pernille fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål