penis størrelse

brevkassespørgsmål

penis størrelse

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej jeg er næsten 14år og jeg vil høre om min penis er stor eller lille af min alder målende er: længde: 17,5cm diameter: 4,5cm

Svar:

Hej dreng næsten 14 år.

Tak fordi du skriver til Cyberhus Lystværelset, det er vi glade for.

Du spørger om din penis er stor eller lille og mit svar til dig er, at den ligger indenfor normal størrelse og normal tykkelse. Mange drenge og mænd sammenligner tit størrelsen på deres penis, når der viser sig en mulighed. Vær du glad for din penis som den er, for den passer lige nøjagtigt til dig!

Hilsen Mette.