Penis størrelse

brevkassespørgsmål

Penis størrelse

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 10 år 1 måned siden

Hej igen

jeg skrev at mine forælder sagde at det er ikke gørelsen men størrelsen!

det er ikke det samme

MVH ham der skrev penis størrelse

Svar:

Hej med dig.

Det var mig, der svarede på dit sidste spørgsmål, og jeg kan godt se, at jeg har læst forkert. Det beklager jeg meget.

Jeg kan ikke følge dine forældre i deres tanker om, at det er størrelsen - og ikke gørelsen. Ordsproget om at "det er gørelsen, ikke størrelsen" bruges meget rundt omkring, og det er der faktisk en rigtig god grund til. Man kan nemlig ikke kun have god sex, fordi man har en stor penis. Sex kan blive lige så godt - og måske endnu bedre -, hvis man er god til at bruge sine hænder, god til at slikke, kysse osv. Sex handler nemlig ikke kun om, at man bruger sin penis, men hele sin krop og sine bevægelser.
Derfor synes jeg ikke, du skal være bekymret for, om du kan få god sex pga. din penisstørrelse, men i stedet huske på, at man uanset størrelse kan blive en rigtig god sexpartner.
Man bliver ikke mester til sex den første gang, man har det, da det ligesom så meget andet i livet er noget, man skal øve sig på, og som man hele tiden kan forbedre.

Jeg håber, mit svar giver mening for dig.

Kh. Matilde