Penis Pumpe
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hey cyberhus, jeg har fundet min storbror's penis pumpe som han ikke bruger længere, og jeg har hørt, at man får en (Større orgasme,"hårder Penis",) men problemet er bare, inden jeg vil prøve den vil jeg gerne vide. Om det kan være farligt for en 14 årig dreng ? altså hvad sker der, hvis jeg pumper for meget ? eller bare en eller anden, farlig risiko, som der er chance for ?
KH. Nyssgerige Dreng

Svar:
Hej Nysgerrige dreng
Jeg kan godt forstå du er nysgerrig på penis pumpen, så lad os med det samme springe ud i det.
Det er rigtigt at nogle oplever at en penis pumpe kan give både en hårdere penis og en bedre orgasme. Men her er det vigtigt at lægge mærke til ordet nogle. Der er nemlig også en del der vil sige at en penis pumpe slet ikke gør en forskel på hverken hårdheden eller orgasmen. Så der er ikke meget andet at gøre end at prøve det af og se hvordan det virker for dig.
En penispumpe er som udgangspunkt ikke farlig. Sørg altid for at den er ordentlig rengjort, så du ikke stikker din penis ned i en bakteriebombe. Og så skal du selvfølgelig bruge din sunde fornuft. Hvis det gør ondt...så STOP.
Gode hilsner
Niels-Christian