Penis ligner en and
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Hej,
Jeg er en dreng på 16 år som har en problem / bekymring. Jeg har set en hel del voksenfilm, og er begyndt at lægge mærke til at min penis ikke ser helt normal ud.
Den ligner faktisk decideret en and. Er bange for at vise den foran piger, da jeg er bange for at de vil stirre meget på min andepenis.
HJÆLP!

Svar:
Hej med dig
Jeg kan høre at du bekymrer dig om hvordan din penis ser ud. Det er du bestemt ikke den eneste dreng der gør. Næsten alle drenge kan tænke og føle at deres penis ser helt anderledes ud end andres, især hvis man sammenligner med porno-penisser. De ser ofte helt anderledes ud end 'normale' penisser, fordi de er blevet opereret, omskåret og pumpet op til at se store ud.
Jeg kan godt forstå at du er bekymret over at skulle være sammen med en pige, når du selv tænker meget over hvordan din penis ser ud. Men jeg tror at en pige som er vild med dig, vil blive tændt af at være sammen med dig, lige meget hvordan din penis ser ud. Hvis man er vild med en person, så glemmer man lidt hvordan kroppen ser ud. Hvis det skulle blive et problem at have sex eller du tænker rigtig meget over det, så synes jeg at du skal snakke med din læge. Du kan også læse lidt mere om krummerikker HER. Det kaldes penisser som er krumme og ikke hænger lige ned.
Jeg håber du har fået den hjælp du havde brug for.
Venlig hilsen Marianne