Penis længde
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej Cyberhus, jeg er en dreng på 14 år gammel, og jeg har en pik på 14 cm når den er slap, når den er stiv kommer den op på 18,5-19 cm, er det normalt??

Svar:
Hej med dig
Det er slet ikke unormalt, at unge drenge har en pik der vokser meget, i starten af puberteten og så ikke vokser så meget resten. En gennemsnits pik ligger på de 12 til 16 cm, men der er nu også rigtig mange der har en på din størrelse, eller endda over de 20cm. Det smarte er, at pigernes skede former sig efter drengens størrelse af pikken, men man skal selvfølelig stadig passe godt på pigerne og huske, at gøre deres skeder godt våde hver gang.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw