Penis hjælp
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej jeg vil lige spørge om 2 ting 1. hvad sker der hvis man ikke vasker sig under forhuden. 2. er min penis for lille den er 16 cm. På forhånd tak.

Svar:
Hej med dig.
1)
Hvis man ikke vasker sig under forhuden, kan der samle sig snavs, talg og i nogle tilfælde betændelse. Det kan lugte meget grimt, så det er væsentligt at vaske sig ren. Hvis det er svært at trække forhuden tilbage, kan man forsigtigt trække forhuden mere og mere tilbage. Hvis det ikke kan lade sig gøre, er man nødt til at søge sin egen læge, som kan hjælpe.
2)
Nej, din penis er absolut ikke for lille, den er nøjagtigt som den skal være. Det er din og prøv at lære at elske den som den er.
Mange hilsner Mette.