Penis bøjer ned af!

brevkassespørgsmål

Penis bøjer ned af!

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Heej jeg hedder Tobias og er 14 år. Jeg har et problem med min penis. Mit penis skaft bøjer ned af ved ikke hvor mange grader har ikke målt og jeg ved ikke om det kommer til er ændre på mit sexliv når jeg kommer der til, jeg har godt nok set Penis skafter der bøjer op af eller til venstre eller til højre med aldrig ned af det er derfor jeg er bange for at det vil ændre på mit sexliv når jeg kommer så langt :O.Så er der også noget andet - Når jeg trækker mit forhud ned så mit svulmehovedet bøjer også ned. Det er kun når jeg trækker mit forhud helt ned til enden af skaftet. Er er nogen måder jeg kan rette det ud fordi igen jeg tænker meget over at det vil ændre mit sexliv når jeg kommer der til igen igen :P. Jeg har gået og spikuleret over det i meget lang tid. Jeg har prøvet at se om jeg kunne strække mig hud så mit svulmehovede ikke bøjet ned af når jeg trak mit forhud tilbage. Jeg har prøvet jeg rette min Penis skaft op med at tage min hånd og rette den lige op og holde den der for noget tid, men ingen ændringer på det! Det gøre mig meget nervøs fordi jeg er bange for der er noget galt med mig! Og jeg synes det er for pinligt at gå til lægen med det :(! Så være sød at hjælpe mig så jeg kan få ro i sjælen!

Svar:

Hej Tobias.

Det kan jeg godt forstå at du spørger om, og du skal da også have et svar på det, så du kan få ro i sjælen :)

Det er helt normalt at din penis bøjer nedad, og det er helt normalt at dit svulmehoved også gør det.

Pikke er fuldstændig forskellige og ser næsten aldrig ens ud. Nogle har en pik som bøjer opad, nogles bøjer til venstre, nogles til højre, men der er altså også en del pikke som bøjer nedad. Det er helt naturligt!

Og fordi det er naturligt, så vil du godt kunne have et sexliv. Derfor synes jeg ikke der er nogen grund til at begynde at rette på den, for den er jo sikkert smuk som den er.

Læs denne artikel, så kan du selv se at pikke er meget forskellige

Mvh

Casper