Penis alt for lille!!! ???

brevkassespørgsmål

Penis alt for lille!!! ???

brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Oprettet 12 år 1 måned siden

Hej jeg skriver fordi min penis er alt for lille! jeg er 15 og et halvt.. og min penis er kun 5 cm i slap og 7 i stiv ( det er sådan ca. ) hvor langtid kan det tage før at den bliver størrer hvis den gør det.. :/

Svar:

Kære dreng 15½ år.

Tak fordi du skriver til Cyberhus.

Der er mange drenge i din alder som går rundt og synes deres penis er alt for lille.

Man er nu en gang udstyret med det man er udstyret med og det er der ikke rigtigt så meget at gøre ved. Så mit bedste råd til dig er, at du en´ gang for alle forliger dig med din penis. Elske den som den er - kig på den og giv den ros hver dag! Da du er midt i teenager årene, er der stor sandsynlighed for at din penis vil vokse. Den kan blive tykkere og/eller længere.

De bedste hilsner Mette.