Penis

brevkassespørgsmål

Penis

brevkassespørgsmål af
gregory
16 år
Oprettet 7 år 3 måneder siden

hej jeg er 15 år og min penis er 16 cm 11 omkreds er det normalt eller den lille?

Svar:

Hej med dig

En fuldt udvokset pik er gennemsnitligt 10-18 cm lang når den er stiv og mellem 8-13 cm i omkreds. Så din pik kan faktisk ikke blive meget mere normal, ud fra de mål du oplyser.

I bund og grund kan jeg fortælle dig at de eneste der sådan rigtig går op i det er fyre. Med mindre pikken er helt usædvanligt lille, har størrelsen ingen betydning for hvordan man kan tilfredsstille en partner. Det handler om hvordan man har sex.

Men altså...dine mål er helt normale.

Bedste hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål