Penis?

brevkassespørgsmål

Penis?

brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Oprettet 13 år 2 uger siden

Hej :-) Hvad er den mest normale størrelse for en 12 åris penis Både når den er slap men også stiv? Mvh E.

Svar:

Hej E.

Det er meget forskelligt fra dreng til dreng, hvor lang en penis er. Så derfor er det ikke helt let for mig, at svar præcist på dit spørgsmål.

Du er jo ikke fuldt udvokset endnu, så der er lang tid til at din penis også er fuldt udvokset. Der er ikke rigtig nogle mål, man bruger for penis i slap tilstand. En fuldt udvokset penis i stiv tilstand ligger på ca.10 cm til 19 cm.

Der er ingen sammenhæng mellem længden på din penis når den er stiv og når den er slap. Det er fordi nogle peniser vokser ikke særlig meget, når de bliver stive, og andre kan vokse rigtig meget.

Det vigtigste er at du er glad for din penis som den er.
Jeg håber du kan bruge mit svar :)

Forårshilsner Mie