patter

brevkassespørgsmål

patter

brevkassespørgsmål af
Anonym
22 år

hej cyperhus jeg har ingen patter hvad gør jeg?

Svar:

Hej med dig.

Nu skriver du ikke så meget om dig selv. Men når du skriver du ingen patter har, så tænker jeg at du synes de er meget små og at du derfor gerne vil have noget gjort ved det.

Hvis du er meget tynd, kan det også betyder at dine bryster er meget små, fordi der inden fedt er. Hvis man derimod har mere fedt på kroppen vil brysterne ofte også være lidt mere fyldige. Bryster er meget forskellige, og nogle får bare ikke så meget på barmen som andre.

Du er 22 år gammel, så derfor vokser dine bryster ikke rigtig mere. Jeg kan derfor kun se at du  har tre muligheder.

Som det første kan du prøve at accepterer din krop som den er. Alle kvinder ser forskellige ud og nogle har bare mindre bryster. Det kan være du skal finde nogen at tale med det om, hvis du synes det svært nogen gange accepterer sig selv, som du er.

For det andet kan du prøve at købe nogle BH'er med mere push up, så de ud ad til virker større. Måske kan det give dig en bedre følelse, hvis du finder en BH, som gør at din bryster virker større.

Som det tredje kan du få lavet en brystforstørrelsesoperation. Det koster dog omkring 20.000-30.000 at få lavet sådan en operation, så det er ret dyrt. Måske du kender nogen der kan hjælpe dig økonomisk, hvis du føler det er det der skal til.

Jeg håber du finder den løsning der passer til dig.

De bedste hilsner Sine