Partnere ???
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej Cyberhus! Jeg er en dreng på 15 år, der har fundet glæde ved numse onani.. Jeg er 100 procent straight, men ville høre om i vidste hvordan man kunne få kontakt med andre der f.eks har den fetisch? Og noget med at få taget sin temperatur :) Og Kan i skrive nogle ting man kan bruge til anal onani, hvis man ikke lige gider købe en dildo? TAK

Svar:
Hej med dig.
Jeg ved ikke så meget om, hvor du kan finde andre drenge der har den samme fetisch som dig. Men jeg vil foreslå dig at ringe eller skrive ind til sexlinien.dk. Det kan være at de ved meget mere om den slags.
Jeg kan ikke lave en komplet liste over andre ting du kan bruge.
Men jeg synes du skal prøve at læse et svar, som en af de andre rådgivere har givet til en dreng, som spurgte om det samme. Han svarer nemlig rigtig fint på, hvordan du kan prøve at gøre det, uden at bruge dildo.
Venlig hilsen Sine