p-pilller til mænd?

brevkassespørgsmål

p-pilller til mænd?

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

Halløjsa .. Ville lige høre om p-piller til mænd er kommet ud på markedet ??.. Knus og kram den nysgerrige :)

Svar:

Hej pige 16 år

Mange tak for dit spørgsmål.

Der forskes ihærdigt på området, jeg ved at både kinesiske og tyske forsker er igang med at forske i en p-sprøjte til mænd. Sprøjten skal tages af mænd ca. hver ottende uge og skulle sikre, at produktionen af sædceller midlertidigt stoppes.

Tyske forsker siger at sprøjten vil være klar på markedet i 2012.

Så du må vente lidt endnu:-)

Mange Hilsner

Sascha