P-piller

brevkassespørgsmål

P-piller

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej .. - Jeg er en pige, der for noget tid siden var sammen med en dreng. Da lyset blev slukket og vi skulle begyndte han at ligge på til en masse, han gav mig dog kun finger, og jeg gav ham hand, men på et tidspunkt rørte han sig på pikken, og jeg er ikke sikker på om an fik sæd på fingeren, men derefter gav han mig lidt finger igen.. Jeg er bange for om jeg evt kan være blevet gravid, jeg er på p-piler, og har godt nok også fået min mensturation, men ved ikke om det er muligt at blive gravid på den måde.. Ville lige hører, håber i kan svare på mit spørgsmål..

Svar:

Hej pige 17 år

Rigtig fint at du skriver ind til os!

Det er rigtigt at der er en lille mulighed for at blive gravid på den måde, men chancen for det er meget meget lille og nu skriver du også at du er på p-piller og har fået din menstruation og menstruation er tegn på at der ikke har sat sig noget æg fast, så du har ikke noget at være nervøs eller bange for.

Venlig Hilsen

Sascha