P-piller

brevkassespørgsmål

P-piller

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år

Hej igen Sasha. Det er mig du lige har svaret.. Angående med den dreng og graviditet osv.. - Jeg vil lige høre om noget mere, er det normalt at ens mens kun vare omkring 2-3 dage når man er på p-piller, fordi min mens er blevet meget underligt, efter jeg startede på p-piller.. Men det har ikke noget med graviditet at gøre? - Mia.

Svar:

Hej Mia

Rigtig fint at du skriver ind igen

Det er helt normalt at ens menstruation kan være lidt uregelmæssig når man er startet på p-piller samt er det meget almindeligt at ens blødninger kan ændres enten ved at de er blevet svagere eller kraftigere.

Nu har du fået din menstuation, så nej det tyder ikke på at du er gravid.

Venlig Hilsen

Sascha