:P???

brevkassespørgsmål

:P???

brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år

det her spørgsmål er måske lidt useriøst i forhold til mange andre men jeg har bare tænkt lidt meget over det... hej jeg er en dreng på 16 og jeg har (d)en (mest fantastiske smukke lækre og guddommelige) kæreste (EVER!!!), som jeg har været sammen med i et par uger efterhånden og det kører fantastisk :D. men når vi er alene og slapper af så begynder hun nærmest at ''hakke'' når hun trækker vejret, men pulsen (fx. når man mærker på hjertet) er stadigvæk meget afslappet. og hvis vi så lige har ligget og kysset eller haft sex lyder det som om hun hyperventilerer, men igen, hun kan stadigvæk snakke normalt og hendes puls går ikke op eller noget. hun siger osse selv at hun ikke kan mærke nogen forskel. det betyder sikkert ikke noget, men jeg ved bare at hvis hun gør det med vilje går pulsen op osv. nogle ideer til hvad det kunne være? HILSEN: den heldigste dreng nogensinde ( indtil det modsatte er bevist (det sker aldrig) :D) (PS: er du gal hvor er det et fedt sted det her... hvis man har tålmodighed til at læse alle andres spørgsmål behøver man jo slet ikke at spørge selv :D )

Svar:

 Hej heldige dreng.

TTusind tak for din ros til brevkassen. Den er vi glad for.

Dit spørgsmål er bestemt ikke useriøst, det er godt du stiller dem.

Jeg er lidt i tvivl om jeg svarer på dit spørgsmål fordi jeg er i tvivl om hvad at "hakke" er!

Jeg forestiller mig, at din kæreste måske gisper (at gispe kunne godt lyde som det du beskriver som at "hakke".) Det er der nogle som gør når de er ophidsede og har lyst. Det kan også godt lyde som hyperventilation, hvis hun gisper hurtigt fordi hun er liderlig. Jeg ville dog formode at pulsen ville stige i denne forbindelse.

Måske ved din kæreste hvad det er der sker, og så kan I sammen finde svaret.

Med et håb om at du kan bruge svaret sender jeg et glædeligt jul og nytår.

Mette