Overraskelse
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Hej
Jeg har været på ferie i Spanien siden tirsdag d. 4. juni. Pga den ballade der er med det franske luftrum kommer jeg først hjem d. 15, hvilket er 4 dage længer tid end planlagt.
Jeg har hørt at hun har købt noget nyt undertøj og at der er lagt i "kakke"ovnen.... Jeg har også købt en parfume til hende, men jeg kunne godt tænke mig at give hende den på en lækker måde, der virkelig kan sætte gang i aftenen.. Så har du en god ide til det?

Svar:
Hej med dig.
Det lyder som om, du og din kæreste har en romantisk aften i vente, efter du har været væk på ferie. Det er da bare dejligt, og jeg synes, det lyder som en rigtig god idé at overraske hende med en parfume.
Der er flere forskellige muligheder, alt efter hvor romantisk, du gerne vil gøre det. Nu kender du jo bedst din kæreste, så du skal selvfølgelig selv tænke over, hvad du tror, hun ville blive gladest for.
Hvis din kæreste er meget romantisk anlagt, kan du fx tænde en masse stearinlys, pakke parfumen pænt ind og stille den i sengen og så strø nogle rosenblade omkring den, eller måske du kan lave en lille sti af rosenblade hen til sengen.
Hvis det bliver lidt for meget, kan du overraske hende ved at gemme parfumen et sted, hvor hun ikke vil forvente at finde den. Det kunne fx være inde i toiletskabet eller lignende, og så kan du på et tidspunkt bede din kæreste om at hente noget dér.
Det kan også være, I er mere til det helt simple, hvor du bare gør lidt ud af dig selv, giver hende parfumen og et kæmpe kys, når du ser hende, og fortæller hende, at du har savnet hende.
Uanset hvad, du finder på, er jeg sikker på, hun vil blive rigtig glad, og at I vil få en dejlig aften, for det lyder i hvert fald til, at hun også har savnet dig, mens du har været væk.
Jeg ønsker jer en rigtig go’ og hyggelig aften!
Mange hilsner
Line