Ornani, med en dreng.
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej CH. Først og fremmest tak for en god hjemme side! Men sagen er, at jeg en gang sidste år sad og onanerede med en ven. Vi sad og så porno og jeg var lige ved at komme. Han sad med noget toiletpapir som vi ville tørre det af i. Men, da jeg rakte ud after papiret troede han at jeg ville tage om hans penis og tog min hånd ned til hans penis.. Jeg sad lidt og tænkte på hvad jeg skulle gøre, for jeg er ikke til drenge, men til piger (sjovt nok) så jeg spurgte ham om jeg skulle "spille" viderer på ham. Han svarede ja og vi gav hinanden et handjob. Det var rigtig rart og vi gjorde hinanden færdige. Men jeg ville lige høre om det er noget i har hørt før? Det kunne jo også være min ven der var til drenge... Håber i kan komme med et godt svar :-) Mvh. P

Svar:
Hej med dig P
Rigtig mange tak, det er rart når vi får og vide nogen syntes om den hjælp, vi giver på siden.
Jeg kan godt forstå du er lidt i tvivl og spørger os om der er andre, der har prøvet noget lignende. For det er ikke noget man hører så tit og det tror jeg er fordi dem der prøver det, holder det hemmeligt. For det er faktisk ikke unormalt nogle drenge eller piger i din alder, prøver det af og hygger lidt med det samme køn og det er der ikke noget forkert ved.
Først og fremmest er jeg nød til, at sige, lige den måde du forklarer det på, har jeg ikke hørt før. Men det gør dig nu stadig ikke unormal, det er bare en meget speciel måde det er sket på.
Jeg kan ikke sige om din ven er til drenge, eller om han var nysgerrig lige som du måske var. Men det kunne være, at du kan tage en snak med ham. Om det i lavede sammen dengang og spørge hvad han lagde i, at i gjorde det på hinanden. På den måde tror jeg, du kan få besvaret mange spørgsmål du måske går med og f.eks. finde ud af om han er til drenge.
Jeg håber du kan bruge svaret
Med venlig hilsen Paw