ornani... gør jeg det for hårdt? og ander sjove måder at gøre " det "på ?
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
hejsa :-D
jeg onanere rimelig tit ca. 1 gang om dagen, gerne flere hvis jeg kere mig ( sker ikke tit). problemet er når jeg gør det hiver jeg pungen stramt tilbage, så jeg ikke skal lave stor bevægelser, når jeg "strammer" og onanere "rykker" jeg i penisen ca. 1-2 cm. op og ned hver gang. kommer jeg til at udvide huden, sener i livet (hænge nosser og meget forhud)?
2. spørgsmal er
er der andre måder man kan onanere på? jeg ligger gerne bare på min seng eller sidder på min stol. har tængt på at se porne ( og har også set det) men der var kommet virus på min pc, så jeg går det ikke mere. kom gerne med sjove stillinger eller andet. :-D

Svar:
Hej med dig.
Det lydre til at du prøver lidt forskellige ting og har fundet nogle måder at onanere på som dun synes er rart og det er super. Og nej, du behøver ikke at være bange for at huden eller noget andet vil hænge eller få meget forhud, det eneste jeg synes du skal reagerer på, er hvis der er noget der går ondt. Ellers er der ikke så mange begrænsninger for hvad du kan.:
Og omkring nye måder at onanere på, så synes jeg du skal prøve at læse den her artikel fra sexlinien, hvor der står en masse om onani og lidt nede i artiklen, står der også lidt om hvordan og ideer til hvordan. Grundlæggende handler det bare om at lege med det og finde det som du synes er lækkert..
Kan du have det godt
Venlig hilsen
Erroll