ornani

brevkassespørgsmål

ornani

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

hej jeg ornani være dag ca. 16 gange om dagen er det normal og så et andet spørgsmål jeg er ikke bøsse 100% til piger men for en uge siden suttede jeg en af mine venners pik og vi bollede og så fik jeg sædet i munden bag efter er det normal hilsen 111

Svar:

Hej med dig 111

Det er ikke unormalt og være så liderlig i din alder, at man hele tiden har lyst til og onanere.

Men det er sjælendt det kan lade sig gøre 16 gange om dagen, fordi at ens hud på pikken normalt vil  blive slidt op, så det i stedet for gør ondt. Men hvis du har det godt med det, så skal du bare blive ved.

Det er også meget normalt i din alder, at have lyst til og afprøve sex med ens eget køn. Selvom der ikke er mange der tør tage skridtet, så er der stadig nogen der gør det og du har ret i, det ikke behøver betyde man er til drenge. For det kan sagtens bare være fordi, man er nysgerrig.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw