Ornani.

brevkassespørgsmål

Ornani.

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Oprettet 12 år 1 uge siden

Hej folk på Cyberhus! Her er mit spørgsmål! Jeg er en pige på 13 og har aldrig prøvet at ornanere før. Men er det normalt som 13-årig og ornanere? Og hvordan føles det?. Det var bare det! - Hilsen Mig:-)

Svar:

Hej med dig

Jeg syntes det er et rigtig godt spørgsmål, for der er ikke så mange der snakker om onani, fordi det er en privat ting. Så det er rigtig godt du får spurgt os, så du ikke behøver, at gå rundt og tænke over om det er unormalt længere.

Piger og drenge i din alder begynder, at være meget nysgerrige over for sin egen krop og det er faktisk helt normalt man begynder, at udforske kroppen ved, at onanere. Så det er der slet ikke noget unormalt eller forkert ved, at gøre som 13 årig.

Jeg kan ikke give dig et præcis svar på hvordan det føles, fordi det er helt forskelligt hvordan det opleves fra person til person. Men rigtig mange bliver helt lettede og glade af det, fordi det udløser nogle glædesstoffer i hjernen. Men det er kun en lille del af det, som jeg syntes du selv skal prøve at udforske.

Her på Cyberhus, har vi faktisk haft en artikel om onani for piger, det kan være den kan inspirere dig lidt til, at komme i gang. Du finder artiklen her.

Jeg håber du kan bruge svaret

Med venlig hilsen Paw