ornanere
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
hej og tak fordi i har den her brev kasse jeg har læst om oananere og ved hvordan men hva er tegnet på at men ornanerer (mener hvordan hved man det) tak på forhånd svar hurtigt pliz

Svar:
Hej dreng 12 år.
Jeg ved ikke helt om jeg forstår dit spørgsmål, men som du sikkert ved, betyder det at man onanere, at man kærtegner sig selv og rører ved sine kønsorganer. Når man gør det fyldes man med lyst og en dejlig følelse indeni, som kan være er et af de tegn du efterlyser. Desuden kan man onanere indtil der kommer sæd (udløsning) ud af tissemanden, og nogen oplever at få en orgasme.
Det allervigtigste er at man synes det føles dejligt, og at man finder ud af hvordan man godt kan lide at røre ved sig selv. Om man skal røre blidt, hurtigt, langsomt, hårdt for at føles bedst. Der er mange følsomme steder på kroppen. Prøv dig frem ved at røre ved dig selv.
Hilsen Mette