Ornanere

brevkassespørgsmål

Ornanere

brevkassespørgsmål af
Anonym

Hej folkens, jeg ved ikk hvordan man ornanerer?! Hvordan gør man ;D Hilsen mig.. ;Ii

Svar:

Hej dig

Tusind tak for dit spørgsmål.

Du kan ornanere på rigtig mange forskellige måder, alt efter hvad der føles mest rart og behageligt for dig.

Går så småt på opdagelse, og eksperminter med dig selv. Rør ved dig selv på brysterne, både forsigtigt og hårdt, mærk dig forneden hvordan føles det. rør forskellige steder, skrift tempo og bevægelser.

Klitoris er en lille knop, som er meget følsom, ved berøring. Sidder øverst der hvor kønslæberne mødes. Du kan både røre ved siden af og på selve klitoris.

Brug også et lille spejl til at se hvordan du ser ud forneden, er en god måde at lære dine egne kønsdele at kende.

Erotiske noveller, kan sætter gang i din fantasi (Det er helt okay og naturligt at have små frække fantasier)

Bruseren kan også være en hjælp, gør strålerne lidt bløde og leg med din krop.

Det er kun fantasien der sætter grænser.

Venlig Hilsen

Sascha