Orion erotik aldersgrænse???
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Hej! Jeg har tænkt mig at købe mit første sex legetøj, men jeg ved ik hvad alders grænsen er ved orion erotik er, eller om der overhovedet er en, helst svar så hurtigt som muligt. Tak

Svar:
Hej Anonym
I Danmark er det ikke tilladt for butikker at sælge sexlegetøj til unge under 16 år. Dertil kommer at rigtig mange butikker selv har bestemt at de ikke ønsker at sælge sex legetøj til unge under 18 år.
Jeg kender ikke lige Orion Erotik, men da de selvfølgelig skal følge loven må de i hvert fald ikke sælge til dig.
Nu ved jeg ikke hvad det er for noget sexlegetøj du er på udkig efter, men en af vores bloggere er kommet med et godt bud på hjemmelavet sexlegetøj til drenge. Du kan se det her
Mange hilsner
Niels-Christian