Orgasmer...

brevkassespørgsmål

Orgasmer...

brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år

Hej Cyberhus! Jeres hjemmeside er virkelig nice! Jeg er begyndt at onanere, men jeg synes ikke at jeg kan få en orgasme ligemeget hvad jeg gør. Synes det er vildt ærgerligt at jeg ikke kan få den dejlige følelse, men kom en dag til at tænke på om jeg bare er skabt sådan at jeg ikke har evnen til at få en orgasme... Er der nogen som ikke kan få det? Håber i kan hjælpe mig, for det går mig ret meget på... Knus fra mig :-)

Svar:

Hej med dig.
Mange tak skal du have, det glæder mig at du kan lide siden :).

Hvis du lige er begyndt at onanere er det meget normalt, at du ikke får orgasme, så det har altså ikke noget at gøre med den måde du er skabt på! Der kan gå lang tid før man lære sig selv ordentlig at kende, og finder ud af hvad der virker præcis for dig.
Dog skal det siges at der er flere forskellige former for orgasme, så hvis du onanere ved at stikke en finger op i tissekonen er det meget normalt at du ikke får en orgasme - det kaldes for en skedeorgasme og den slags orgasme er de færreste som kan få. Den anden slags orgasme kaldes for klitoris orgasme og den får du ved at massere uden på tissekonen og ikke i.

Du skal ikke miste modet endnu, du får højst sandsynlig en orgasme på et tidspunkt, men indtil du finder det der virker må du prøve dig lidt frem. Hvis det ikke virker hverken med at massere inden i eller uden på tissekonen kan du prøve med bruseren når du er i bad - mange brusehoveder kan indstilles på forskellige niveauer så vandet kommer i forskellige stråler, prøv også der lidt frem med hvad der føles bedst. Du er lige trådt ind i en helt ny verden så giv ikke op, brug fantasien og prøv dig frem.

Jeg håber du finder det der er rigtig for dig.

Venlig hilsen
Sabine