orgasme eller ej?
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
hej cyberhus. mig og min kæreste har prøvet at få mig til at komme i et godt stykke tid nu, og sidste gang prøvede vi med en dildo. der kom noget hvidt ud af mig som senere hen blev gennemsigtigt. jeg vil gerne vide om jeg kom eller hvad, jeg kunne ikke mærke den der wow fornemmelse, og det kunne jo være at det var fordi det var første gang at jeg ikke kunne mærke noget?? men spørgsmålene er; kom jeg? hvad var det hvis ikke det var en orgasme? bliver det bedre hen af tiden? hvorfor kunne jeg ikke mærke den der wow følelse alle snakker om?? jeg mærkede intet andet end at det kildede lidt, men det var ikke meget, og hvis det var en orgasme vil jeg gerne indrømme at det var meget skuffende.. håber i kan svare på det?

Svar:
Hejsa,
Mange tak for dit meget relevante spørgsmål. Jeg tror der er mange der tænker det samme som dig.
Det er svært at sige om du rent faktisk fik en orgasme, men det lyder som om at I måske er godt på vej, eftersom du kunne mærke det kildede lidt.
Jeg tror dog ikke at det var en 100% orgasme. Det der kom ud af dig, kan sagtens være en slags udflåd som der kommer meget af når man er tændt og liderlig. Det er derfor man siger at man bliver "våd" når man er tændt.
Jeg tror I skal blive ved med at prøve - for de fleste piger, er den letteste måde at komme på, at røre/slikke/nusse klitoris - og når du så kommer rigtigt, vil du ikke være i tvivl. Det er en ret overvældende følelse :-)
Til slut vil jeg lige sige, at der er rigtigt rigtigt mange der har svært ved at komme, især når man endnu ikke helt ved hvor og hvordan det bedst virker på en. Men øvelse gør mester :)
Alt det bedste, og held og lykke i jagten på orgasmen.
Stine