Orgasme?

brevkassespørgsmål

Orgasme?

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
Oprettet 7 år 2 uger siden

Hej Cyberhus

Jeg onanerede her i starten af påskeferien, hvor jeg så noget frækt og vådt porno. Jeg brugte crem til at få det til, at glide mere og det føltes så dejligt. Da jeg kom var det så dejligt, at jeg krampede og fik et sus af et eller anden dejlig følelse i kroppen. Var det en orgasme? Og spermede mere end jeg pelejere. Efter jeg onanerede føltes det dejligt i min pik og følte mig glad. Jeg følte mig også lidt top i området af min pik. Hvorfor?

Svar:

Hej med dig

Det som du beskriver, lyder helt sikkert som en orgasme. Mange drenge oplever, som du beskriver, at de kramper (spænder i musklerne) en smule i kroppen og at de derefter får udløsning sammen med en masse dejlige følelser og en afslappethed. Det er også rigtig fint at du brugte noget creme sådan at det hele gled lidt bedre, du skal bare være opmærksom på hvilken creme du bruger. Det kan bedst anbefales at du bruger en glidecreme som er designet til det. Den kan du få på de fleste apoteker. Hvis du nu ikke har lyst til det, så kan du også bruge vaseline eller madolie. Det handler om at forskellige slags cremer som er designet til f.eks. ansigt eller hænder kan være med til at ændre ph-værdien i skridtet, sådan at du måske begynder at klø, får svamp eller tør hud. Så prøv og se om du kan bruge noget der er mere naturligt.

Du skriver tilsidst at du følte dig en smule  "top" i området ved penis, og jeg er usikker på hvad du mener. Hvis du mener at du følte dig en smule øm på selve hovedet af penis, så kan det hænge sammen med at når du bliver liderlig, så suser blodet ned i penis og gør den hård. Når du så er kommet, så kan huden være lidt følsom fordi den stadig er en smule udspændt af blodet.

Jeg håber du kan bruge mit svar. Ellers er du velkommen til at skrive igen.

Venlig Hilsen

Signe