Oralsex
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Hej jeg er en dreng som har en rigtig sød kæreste og vi har både kysset og snavet og rørt hindanden på kynsdelene men jeg har lyst til at give hende Oralsex har i nogle gode tips til hvordan i får hende til at have lyst og evt. Hvordan man gør det godt
(undskyld hvis der er stave fejl jeg har aldrig været god til at stave)

Svar:
Hej med dig
Det lyder vel nok dejligt at du har dig en sød kæreste som du nyder at kysse, snave og røre ved. Det lyder også dejligt at du har lyst til at give hende oralsex, ihvertfald hvis hun har lyst til det. Du spørger til hvordan du kan få hende til at have lyst til oralsex og det er vigtigt at du er bevidst om at det er en fælles ting. Det kan være at du skulle spørge hende om det er noget hun har lyst til og måske også hvordan hun gerne vil have det. Selvom det kan være grænseoverskridende at snakke om det, så gør det ofte oplevelsen meget bedre når man kan være åbne over for hinanden. Du kan måske spørge lidt ind til hendes fantasier og fortælle om dine egne, næste gang i kysser og rører ved hinanden.
Der er rigtig mange forskellige måder at give oralsex på og fordi vi alle er så forskellige, så kan det være svært at give en enkel opskrift som bare virker. Men jeg har fundet en artikel på sexlinien.dk som skriver lidt om forskellige metoder man kan bruge til at give god oralsex. Du kan læse artiklen HER.
Jeg håber du kunne bruge mit svar.
Venlig hilsen Marianne