Opsøge læge?

brevkassespørgsmål

Opsøge læge?

brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Oprettet 9 år 2 måneder siden

Hej Cyberhus

Jeg skriver til jer, fordi jeg som 18-årig har en penisstørrelse på 3 cm - 7 cm erigeret ? Skal jeg opsøge en læge?

Svar:

Hej Anonym

Jeg forstår dig sådan at du er bekymret for om din penisstørrelse...om den er stor nok?
En færdig udviklet penis er gennemsnitlig mellem 10-18 cm når den er stiv. Det betyder selvfølgelig at din penis lige nu er undergennemsnittet, men samtidig skal du så også være opmærksom på at din penis måske ikke er færdigudviklet endnu, da drenge/mænd først er færdigudviklede som 20-22 årige. Det vil altså sige at din penis kan nå at vokse en hel del endnu.

Derfor tænker jeg heller ikke at det er noget du behøver at gå til din læge med. Ikke at der er noget forket i at gå til lægen, men jeg er ret sikker på at du vil få samme besked om at vente og se hvad der sker de kommende år.

Bedste hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål