Oprejsning

brevkassespørgsmål

Oprejsning

brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
Oprettet 8 år 2 måneder siden

Hej jeg er en dreng på 17 år

for et halvt år siden fik jeg normalT "stådreng" på,

op til 15 gange på en dag, men i det seneste 6

måneder har jeg kun fået det, hvis jeg så noget erotisk

 samtidig, med at leger med den,, det kan saktens tage 2

min. Om at får den fuldstændig klar.

er det normalT? For når jeg spørger mine venner

siger de at de har flere gange om dagen stådreng

på....

Svar:

Hej :-)

Jeg kan godt forstå, at du undrer dig over, at du ikke får rejsning helt så ofte, som du gjorde en gang.

Jeg kan berolige dig med, at det er helt normalt. Når man kommer i puberteten, er man mere følsom, og det vil for mange unge drenge kunne frembringe rejsning, hvis de bare kort tænker på sex, ser en køn pige eller strejfer hende. I takt med, at man bliver ældre, vil man blive mindre følsom overfor disse sanseindtryk, og man vil ikke opleve rejsning helt så ofte mere. Ligesom det er forskelligt hvornår ens krop begynder at ændre sig, er det også forskelligt hvornår drenge lærer at kontrollere deres rejsning, hvilket kan være en forklaring på, at dine venner stadig oplever det flere gange dagligt.

Mange hilsner

Christina.

Christinas billede
Christina fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål