Ononerinh
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
Hej cyberhus jeg er en dreng på 13 år og har et spørgsmål
jeg vil ononere men jeg vil gerne havde det til at føles så virkeligt som mugeligt inden for 4 ting Hvordan gør jeg det?
her er de 4 ting
1 ting: suttening/ slikkening/ deep throat
2 ting: fissesex
3 ting:røvsex
(4 ting: min røvsex (fordi jeg ikke ved min sexualitet))
ps jeg vil gerne være anonym

Svar:
Hej med dig
Jeg kan godt forstå at du synes det er rart at onanere og at du har lyst til at eksperimentere med at få det til at føles endnu mere virkeligt. Men jeg tror det er svært at få det til at føles virkeligt, da onanering er meget anderledes end sex, ikke dårligere eller bedre, bare anderledes. Det betyder dog ikke at du ikke kan eksperimentere med forskellige ting og se om du kan få forskellige slags oplevelser ud af det.
Det er meget forskelligt fra person til person hvad man synes er rart og hvad der føles godt. Derfor handler det især om at du skal prøve en masse forskellige ting af. Du kan fx bygge din egen kunstige skede (der er en opskrift her på Cyberhus), du kan prøve at bruge en varm hånd og en kold hånd. Nogle siger at det er rart hvis man sidder på sin hånd så den sover og så onanere, da man dermed ikke kan mærke hånden. Andre synes det er rart at onanere i vand eller skiftevis have en hård/blød hånd om penissen. Det er altså kun fantasien der sætter grænser. Hvis du kunne tænke dig at få flere ideer, kan du læse andre svar her i brevkassen eller kigge med i debatten.
Du skriver at du er lidt usikker på din seksualitet og det er du bestemt ikke den eneste på din alder der er. Det er nemlig helt naturligt at være usikker på hvad og hvem man tændes af og derfor er det meget almindeligt at man i teenageårene eksperimenterer for at finde ud af det. Det betyder altså at du kan prøve at være sammen med både piger og drenge, for at finde ud af om der er et af de køn du tiltrækkes mest af eller om det måske er begge. Du skal vide at det ikke er din interesse for røvsex der afgør om du er til drenge eller piger. Man kan sagtens tænde på røvsex og være hetero på samme tid.
Jeg håber du kunne bruge mit svar. God sommer.
Venlig hilsen Marianne