onlarsex

brevkassespørgsmål

onlarsex

brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år

Hej må mig og min kæreste på 14 må vi lave onlarsex med hinanden hun må godt få hin forældre men må man godt Det

Svar:

Hej Anonym

Der er ikke noget i loven der forbyder din kæreste og ig at have oralsex hvis i begge rigtig gerne vil.

Det er selvfølgelig vigtigt at i går stille og roligt frem og at I begge er meget opmærksomme på at selv om man har meget lyst kan det godt være at det ikke bliver helt som man har forestillet sig når man prøver det. Måske får man faktisk lyst til at stoppe, og derfor er vigtigt at I aftaler med hinanden at man altid kan sige stop, hvis det ikke føles rart.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål