ondt ved samleje
brevkassespørgsmål af
Anonym
17 år
hej jeg en pige på 17 og har en kæreste lige pt. jeg ville virkelig gerne prøve og finde ud af hvorfor det gøre så ondt på mig når vi har sex og det er ikke kun med min kæreste jeg har nu forstår mig rigtig at det også har gjort ondt med andre eks kærester. det er lige hvor han skal til og komme op gøre det så ondt som om at han er min første og det hvergang også selv om vi gjor det igår eller at der kun er gået 3 dage? det er som om at der er et eller andet der gøre at han ikke kan også ligeplus lige giver det sig og han kommer op og det er virkelig mærkeligt? jeg synes ikke rigtig at jeg er spænt eller noget og har prøve andre stilliger med min kæreste for og se om det gøre ondt uden set hvad og det gøre ondt uden set hvad vi gøre? men det gøre ikke ondt bagefter det bare altid når vi skal til og igang og jeg synes det pinligt men det synes min kæreste ikke men det træls og jeg ved ikke om min læge kan hjælpe.. men hvad er jeres svar til dette :)

Svar:
Normal.dotm
0
1
195
1115
Aalborg
9
2
1369
12.0
0
false
18 pt
0
false
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Table Normal";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:12.0pt;
font-family:"Times New Roman";
mso-ascii-font-family:Cambria;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-fareast-font-family:"Times New Roman";
mso-fareast-theme-font:minor-fareast;
mso-hansi-font-family:Cambria;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
Hej med dig,
Det lyder rigtig træls, det du oplever, og jeg kan godt forstå, at det generer dig. Det er jo ikke meningen, at man skal opleve smerte, når man har sex – det skal jo helst være dejligt :-)
Du skriver, at det hverken gør ondt under sex eller efter sex, og det er først og fremmest et godt tegn. Det første jeg kommer til at tænke på er derfor, om du er tændt nok, når i skal have sex? Du skriver godt nok, at du ikke er spændt, men når smerten kun er der i starten, når din kæreste trænger ind i dig, og derefter går væk igen efter et stykke tid, så kunne det godt lyde som om, du ikke er helt våd nok. I kan prøve at forlænge forspillet lidt og sørge for at ligge og nusse, kysse og røre ved hinanden et stykke tid inden, eller i kan prøve at bruge glidecreme og se, om det ikke bliver bedre.
Derudover er der også forskel på piger/kvinder, og nogle er mere stramme end andre. Det er derfor også en mulighed. Jeg synes, i skal prøve at se, om mere forspil og/eller glidecreme kan hjælpe og ellers tage det stille og roligt, når din kæreste trænger ind i dig.
Hvis du fortsat synes, at det gør ondt at have sex (i starten) og det er generende for dig, så kan din læge undersøge, om alt er, som det skal være. Umiddelbart lyder det dog til, at alt er helt normalt :-)
Jeg håber, at mit svar kunne hjælpe dig på vej,
Med Venlig Hilsen
Anne