Ondt under sex
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hejsa, Jeg har kun haft sex 4 gange over en længere periode, men det gør ret ondt, når jeg har det. Det stikker sådan i venstre side.. Nogle gange kan jeg også føle stikket, når jeg bruger tampon. Hvad kan det være, og handler det bare om, at jeg skal bide det i mig, til jeg har haft sex nogle flere gange?

Svar:
Hej Anonym
Jeg kan desværre ikke give dig et præcist svar på hvad det kan være der gør at du får ondt. Der kan være mange forskellige årsager, men helt sikkert er det at du i hvert fald ikke bare skal bide det i dig uden at gøre andet.
Jeg synes du skal få en tid hos din læge og få tjekket hvad det kan være. Ikke fordi det behøver være noget alvorligt, men fordi der som sagt kan være så mange forskellige årsager at det vil være bedst lige at få en læge til at se nærmere på det.
Sommerhilsner - Mie