ondt når jeg onanere
brevkassespørgsmål af
Anonym
15 år
Ja mit spørgsmål går således. Når jeg onanere på den "mest" udbredte måde, med en hånd rundt om penis også, frem og tilbage, så begynder det at gøre ondt hvis jeg gør det i længere tid. jeg kommer næsten aldrig ved at onanere, på den måde, og det gør ondt oppe ved penis hovede, når jeg trækker, forhuden tilbage. Hvorfor gør det ondt? er det fordi jeg gør det for meget? og hvordan kan det være, at jeg skal ligge helt spielct. Når jeg onanere for at få udløsning? for ellers kan det tage flere timer, men så stopper jeg fordi min hånd ikke kan mere, eller det gør ondt i forhuden.

Svar:
Hej med dig..
Super du skriver, fordi det er både normalt og det skal ikke gå ondt at onanere..
Ud fra det du skriver, så tror jeg det gør ondt på grund af to ting. Det første handler om din forhud og penistrengen, som sidder bag på penis og holder forhuden på plads kan man sige. Når man er 15 år, så kan både penisstreng og forhud godt være lidt stram og hvis du så tager godt fat og prøver at få forhuden helt ned om pikhovedet, så gør det ondt. Det er noget som for det meste bare løsner sig i løbet af de næste par år. Indtil da tror jeg bare du skal sætte tempoet ned og ikke rive så hårdt. Hvis det gør ondt, gør du det måske for hårdt og så skal du prøve at gøre det mere roligt... så lydt til din krop.:)
Og den anden grund kan være, at når du skriver du kan ligge i flere timer, så tror alle vil få en øm pim som gør ondt..så det slider lidt for meget på den. Ikke noget farligt, men igen er det bare kroppen der fortæller at du lige ska holde en pause eller finde andre måder at onanere på som måske ikke tager så lang tid.
Og så er vi jo ved dit andet spørgsmål..vi er alle sammen meget forskellige på hvad der lige virker for os. Og hvis du har fundet en bestemt måde at ligge på som virker, så er det da super. Der er sikkert også andre ting som kan virker for dig, men det er kun dig selv der kan finde ud af det, så det er bare med at være nysgerrig og prøve forskellige ting.
Du kan måske finde lidt inspiration i den her super gode artikel som sexlinien.dk har skrevet..
Håber det gav dig svar nok..
Hej igen
Erroll