ondt når jeg tisser.
brevkassespørgsmål af
Anonym
13 år
hej cyberhus. når jeg står i bruseren, kan jeg godt lide at tisse. men når jeg har tisset en del, så kommer er ind i mellem, - når jeg står i bruseren - lige nogle få dråber, som jeg selv skal presse ud. og det gør virkelig ondt for enden af min tissemand. ved i hvad sådan noget kan være? venlig hilsen ...

Svar:
Hej dreng, 13 år.
Jeg er ikke helt sikker på dit spørgsmål, så jeg vil prøve at forklare hvordan jeg forstår det, og så kan du skrive igen, hvis jeg har misforstået dig.
Som jeg forstår dig, så er det fordi du klemmer på din tissemand at det gør ondt. Og kun når du er i bad. Hvis det er tilfældet vil jeg råde dig til at lad være... Du kan endten prøve at ryste tissemanden, for at "slynge" de sidste dråber af, eller du kan prøve knibeøvelser. De hjælper til at tømme urinrøret helt.
Så det du gør er at du, når du har tisset laver den samme spænding som når du prøver at holde dig. Når du spænder den muskel vil du se at din tissemand og dine testikler bevæger sig lidt op. Det prøver du at holde. Når du ikke kan holde det mere, så slipper du bare og prøver forfra. Så enkelt er det.
Jeg håber du kan bruge det til noget, ellers så prøv at skrive til mig igen..
Med Venlig Hilsen
-Sune