Ondt i min pik
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
hej når jeg onanerer får jeg tit ondt i mit pik hoved og når jeg lige har tisset får jeg det også håber i skiver :D

Svar:
Hej med dig.
Tak for dit spørgsmål - jeg vil gerne prøve at svare dig.
Når du får ondt i det pikhovede, så kan det være fordi du har haft lidt for hårdt fat i din pik, når du onanerer. Det kan også være du onanerer meget tit, sådan at den bliver øm. Det kan også være et tegn på at du er generet af et eller andet, måske en eller form for betændelse.
Prøv om du kan holde en pause med at onanere i nogle dage, så kan det være det holder op med at gøre ondt. Men hvis du stadig får ondt - også når du tisser, så synes jeg du skal sige det til din mor eller far, for så er det en god ide at du lige kommer til lægen og bliver tjekket. Det skal ikke gøre ondt at onanere eller at tisse.
Jeg håber du kan bruge svaret.
Godt nytår og mange hilsner fra Bibi