Ondt i maven efter onani
brevkassespørgsmål af
Anonym
12 år
Jeg eren dreng på 12 i puberteten. Jeg har nu onaneret med udløsning tre gange. Jeg kører bare hurtigt frem og tilbage med pikhuden og pludselig kommer der dråber af sæd ud. Det er meget lidt sæd hver gang - ofte kun et par dråber. Mit problem er bare at det ikke føles godt og at jeg kan have mærkelig fornemmelse (som regelt i maven) flere time efter. Hvad skal jeg gøre?

Svar:
Hej med dig..
Det lyder til at du er kommet godt i gang med at onanere og du vil opleve at der kommer mere sæd det kommende år, fordi du er først lige begyndt at producere det, så det lyder i hvert fald helt okay. Omkring det med maven, så tror jeg det kan skyldes to ting..
Hvis du onanere kraftfuldt, altså hårdt og hurtigt, så kan du måske støde din hånd eller arm ind i maven, og på hvis du gør det mange gange i en kort periode, så kunne jeg forestille mig at det kunne give lidt ondt i mavemusklerne. Det ka også være du kommer til at støde dine tekstikler og det kan gøre ret ondt i maven bagefter.
Men det kunne også være fordi man faktisk spænder maven ret meget når man onanere og specielt når man kommer, og derfor kan mavemusklerne også på den måde blive lidt ømme.
Ud fra det du fortæller, så tror jeg det er noget i den stil, men det lyder i hvert fald ikke farligt. Men hvis du synes det bliver voldsomt og det gør meget ondt, så prøv enten at tage nogle dages pause med onanien og give maven lidt ro, og måske prøve at onanere en smule langsommere næste gang :)
Venlig hilsen
Erroll