ondt i fingre
brevkassespørgsmål af
Anonym
18 år
Hej :) Jeg har tilfredsstillet mig selv i nogle år nu.. men kun ved at gnide mine fingre frem og tilbage "dernede"... har ikke lyst til at stikke en finger op i mig selv.. men efter de sidste par gange har jeg fået meget ondt specielt i min pegefinger som også hæver op.. gnider meget hurtigt så tror mine led bliver lidt overanstrengte.. er bare bekymret for at det en dag går helt galt.. er meget glad for at tegne så det vil være forfædeligt hvis jeg en dag ikke kan det mere pga. "stive fingre" hvad skal jeg gøre og er der andre ude i verden som har haft samme problem?????? på forhånd tak :)

Svar:
Hej pige 18 år :)
Tak for dit spørgsmål til Cyberhus.
Allerførst er det rart at høre, at du onanere. Det er med til at du lære dig selv og din lyst at kende, som er godt at kende hvis/ når en gang der kommer en anden med i "legen".
Det er helt okay, at du ikke stikker finger/ne op i dig selv.Hvis du er bange for at det skulle ske at gøre ondt, kan du prøve at cirkle rundt ved og lige indenfor i hullet og mærke hvordan musklerne giver efter. Når du slapper af og får mere og mere lyst løsner musklerne i skeden sig og fingeren kan glide ind. Sørg selvfølgelig for der er masser af smørremiddel.
For at du ikke overbelaster din pegefinger, når du onanere, kunne du forsøge at eksperimentere med at bruge den anden hånds pegefinger. Eller du kan prøve at støtte din pegefinger med din langemand, så den støtter og hjælper pegefingeren.
Variation er mit svar til dig, og din bekymring er overflødig!
Jeg håber du kan bruge mit svar!
Sommerhilsen Mette.