Ondt i dilleren

brevkassespørgsmål

Ondt i dilleren

brevkassespørgsmål af
DillerDreng
12 år
Oprettet 7 år 4 måneder siden

Jeg har ondt i dilleren. Hjælp

Svar:

Hej med dig

Man kan sagtens være øm i dilleren uden at det er noget farligt. Når man kommer i puberteten begynder dilleren også at udvikle sig og man kan for eksempel godt opleve at diller-hovedet bliver meget ømt. Det er ikke farligt og det går lige så stille over.

Men det er svært at sige noget meget præcist om hvad det kan være ud fra det du skriver.

Så hvis du bliver ved med at have ondt i dilleren synes jeg du skal skrive igen, og så skrive lidt mere om hvor i dilleren det gør ondt. Om det er hele tiden eller når du rører ved den, eller om der er sket noget bestemt der gør at du har ondt i den.

Mange hilsner
Niels-Christian

Niels-Christians billede
Niels-Christian fra Cyberhus har svaret på dette spørgsmål