Ondt i bagenden
brevkassespørgsmål af
Anonym
16 år
Kære Sex, Lyst og Erotik brevkassen. Jeg er en dreng på 16 år, som endelig har fundet min seksualitet. Jeg er til drenge. Da jeg for noget tid siden var i seng med en anden, og havde fået pik analt, fik jeg meget ondt bagi. Når jeg så har sex nu, f.eks. så gør det meget mere ondt end første gang. Er der noget som er løst eller? Knuzzzz Sebastian.

Svar:
Hej Sebastian.
Det må være dejligt for dig at du har fundet din seksualitet.
Jeg kan desværre ikke svarer dig præcist på hvorfor du har så ondt bagi. Jeg tænker at det helt sikkert har noget at gøre med at du har fået den bag i. Når man har analsex kan der godt komme en rift i huden ved endetarmen, selvom man passer rigtig godt på. Det kan godt blive ved med at gøre ondt så længe der er en rift. Nu ved jeg ikke om det kan være det, men hvis der er kommet en rift, så er det nok bedst at du venter med sex igen, til riften er helet, så det ikke gør så ondt.
Du spørger om der er noget der løst eller noget. Jeg tænker på, om du tænker der kan være sket en skade ved ringmusklen? Hvis ikke du har problemer med din afføring, så tror jeg ikke der kan være sket noget med den.
Da jeg ikke præcist kan fortælle dig hvorfor du har så ondt, så vil jeg råde dig at gå til lægen og få det tjekket, hvis du oplever at det bliver ved med at gøre så ondt.
De bedste hilsner Sine