ond?
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
hej jeg er en pige på 14 , som har prøvet sex, & víl enda også sige at jeg har lidt erfaring allerede jeg ved godt det er ulovligt men ja..?, men jeg har mødt denne her dreng over nettet vi har mødtes en gang, hvor vi allerede hviste at vi passede godt sammen vi havde skrevet samn i ca, 3 ¨måneder talt i tlf & set hindanden på webacam vi havde også snakket om at vi måske ville lave noget frækt, men det blev så iik til noget men så her i næste weekend skal jeg være sammen med ham igen,og jeg har på fornemmelsen det ender med et eller andet, jeg holder rigtig meget af ham & føler også jeg kender ham GODT selvom det nok lyder underligt når vi kun har ses en gang, men vi har en rigtig god kemi, & vi er begge tiltrukket af hindanden, jeg er helt med på den med at have sex, da jeg som sagt har prøvet det nogle gange er lidt ked af jeg iik var så klog da jeg mistede min mødom som 12 (næsten 13 ) årig men det er jo en anden sag, når lang forklaringer nok, men så er der bare lige det med ham her , at han godt kunne tænke sig at jeg gav ham et blowjob helt ned til roden , altså det tror jeg godt kan lade sig gøre men han har sagt alt muligt med at han vil holde mit hoved Osv, & nærmest være ''led'' imod mig, jeg vediik lige om det er mig, & det har jeg også prøvet at forklare ham men når jeg siger det bliver han nærmest fornærmet, jeg har det somom at han er til vild sex, hvor jeg synes sex er noget hyggeligt, hvor det iik bare skal OVERSTÅES men sårn lyder det nærmest fra hans side & jeg ved iik hvordan jeg skal forklare ham, at jeg hellere vil have blid sex end hård sex, for så tror jeg iik han vil? men har bare helt vildt lyst til ham, hvad skal jeg gøre?. håber i vil hjælpe mig . Knus.......

Svar:
Hej pige, 14 år.
Det er super godt du spørger, når du er i tvivl om hvad du skal gøre. Og det er et spørgsmål rigtigt mange piger har, hvor langt skal man gå hvis man egentlig ikke har lyst.
Det lyder til på dig, at du ikke har lyst til at han skal spille led mod dig, og det er helt fair. Det er en smagssag. Og for at sige det kort: Hvis du ikke har lyst, skal du ikke gøre det.
Jeg har faktisk en kammerat der også arbejder med unge og sex, der plejer at sige: "Hvis en dreng ikke forstår et nej, så spark ham i kuglerne. Så forstår han... "
Det er ment lidt i sjov, men det er for at understrege hvor vigtigt det er, at du kun gør hvad du selv har lyst til.
Det er helt okay at have forskellige lyster og jeg synes det er vigtigt at du kender din partner rigtigt godt og er meget tryg ved ham før du begynder at eksperimentere med mere avanceret sex. Det lyder ikke til på dig, at I er der endnu.
Derfor synes jeg det er vigtigt at du fortæller ham at du er mere til blid sex og ikke har lyst til det andet. Det skal han respektere. Hvis ikke han vil det, så synes jeg ikke du skal mødes med ham.
Husk kun at gøre det du selv har lyst til.
Med venlig hilsen
Sune