Onanni
brevkassespørgsmål af
Anonym homo
15 år
Hej Cyberhus jeg er en 15 årig dreng som er biseksuel. Jeg giver tit mig selv finger i numsen og nogle gange bruger jeg også en blyant. Jeg kunne bare godt tænke mig og prøve at bruge noget andet. Har i nogle tips til andet man kan bruge og hvor man kan købe det. Hilsen en anonym homo

Svar:
Hej med dig
Som udgangspunkt er det egentlig kun fantasien der sætter grænser for hvad du kan bruge.
Selvfølgelig vil det bedste være at bruge noget der er specielt fremstille til at bruge til onani. En dildo eksempelvis. Problemet med det er at det ikke er lovligt at købe sexlegetøj i DK, før man er 16 år. Mange butikker sætter faktisk yderligere krav om at man er fyldt 18, så derfor giver det jo ikke så meget mening at guide dig i den retning.
Det næst bedste må være at finde et godt alternativ. Her tænker jeg som sagt at det meste kan bruges. Du skal selvfølgelig sikre dig at der ikke er skarpe kanter eller noget som et spidst, så du kan komme til at skade dig selv. Så er det selvfølgelig også vigtigt at du vælger en størrelse der passer...igen for ikke at komme til at lave rifter eller sår i endetarmen.
Sidst er det vigtigt at du sætter et kondom på. Både for at sikre at der ikke kommer bakterier fra det du bruger op i endetarmen, men også for at sikre at intet bliver efterladt i tarmen, hvis ved et uheld skulle brække af det du vælger at bruge.
Mange hilsner
Niels-Christian