Onani- Unormal?
brevkassespørgsmål af
Anonym
11 år
Hej. Jeg er en dreng på 11 år som onanere Virkelig meget!! Og er vildt besat af porno. Er det meget unormalt, da jeg kun kender en anden på min alder som gør det. Håber svar snarest! Mvh Tobias 11

Svar:
Hej med dig.
Det er forskelligt hvornår drenge begynder at onanere og se pornofilm, og de fleste drenge har en periode hvor de er meget optaget af at onanere og se porno. Denne periode foregår for de fleste omkring pubertet og teeangeårene, hvor man forandre sig fra dreng til mand. Og det er forskelligt hvornår man som dreng går ind i denne udvikling. Så jeg tænker, at der ikke er noget at være bekymret over.
Nu hvor du har fundet glæden ved onani og se porno, så vil jeg gøre opmærksom på, at du ikke skal tro, at de du ser på filmen er det samme som du ser i virkeligheden. Pornofilm er lavet som andre film, og skal derfor ikke sammenlignes med den virkelige verden. Derfor skal du ikke forvente, at det kommer til at foregå som i pornofilmene, når du engang selv begynder at have sex.
Håber at du kan bruge mit svar.
Venlig hilsen Lisa.