Onani uden virkning og er det normalt at ens penis er skæv
brevkassespørgsmål af
Anonym
14 år
1. Hej Cuberhus. jeg er en dreng på 14 snart 15 jeg onanere meget for at få noget sæd ud men kan ikke har også prøvet med glide cerem stadig intet resultat. jeg har kun prøvet to gange hvor der kom noget ud tror jeg fordi at der var lidt hvidt mest gennemsigtit stads der klistrede lidt i underbukserne da jeg var sammen med en pige men jeg ved stadig ikke om det var sæd. efter det har jeg ikke kunnet sperme selv om jeg har prøvet mange gange og jeg mener også at jeg for en orgasme når jeg gør det men stadig intet resultat. 2. Er det også normalt at ens penis er lidt skæv altså den bliver skæv fra midten og op men kun når den er stiv.

Svar:
Hej dreng, 14 år,
Det er et par gode spørgsmål, og jeg vil prøve at svare på dem, så godt jeg overhovedet kan.
1) Du er 14 år, og selvom du snart rammer 15, er du stadig i starten af din udvikling fra dreng til mand. Derfor skal du ikke lægge noget i at der ikke kommer noget sæd ud, det skal nok komme. Det er meget forskelligt fra person til person, hvornår man kan få udløsning, så jeg kan ikke sige hvornår det sker, men mellem nu og starten af 20'erne er normalt.
Det du har oplevet de to gange du beskriver kan være udløsninger, det kan også være presperm, der blandt andet består af sæd. Jeg tror nu mest på at det er sæd... det er stadig helt normalt, at du i starten ikke kan få udløsning hver gang eller hele tiden. Som sagt, det kommer.
2) Alles peniser er lidt skæve på den ene eller den anden måde, det er helt normalt, det skal du ikke bruge energi på at bekymre dig om.
Jeg håber det var svar nok, ellers må du skrive igen.
Med venlig hilsen
-Sune